Ready to go! - Reisverslag uit Hechtel, België van Joeri Vliegen - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Hechtel, België van Joeri Vliegen - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Joe Fly

Blijf op de hoogte en volg Joeri

07 Oktober 2015 | België, Hechtel

Het is bijna zover!

Deze middag omstreeks 15 uur start mijn reis naar het onbekende, nog eens out of my comfort-zone, op weg naar volwassenheid (of ook niet), en tevens naar wat voor veel mensen het mooiste land ter wereld mag genoemd worden.
De achtbaan van emoties en gevoelens is al enkele dagen geleden van start gegaan. Nervositeit, blijdschap, spanning, euforie, alles dooreen.
Maar dat neemt niet weg dat ik er zin in heb!!

Het is een droom die eigenlijk 5 jaar geleden al werd gevoed door verhalen die ik te horen kreeg in Australië.
Na maandenlang informatie te hebben vergaard + planningswerk, denk ik een prachtige reis te hebben samengesteld met genoeg tijd om mezelf niet te moeten overhaasten.

Het plan gaat ongeveer als volgt:
- Na een reis van 38 uur, landen in Auckland, waar mijn verblijf voor de eerste 4 nachten is geboekt.
- Auto kopen/huren
- Go with the flow

Natuurlijk gaat er veel meer gebeuren. Maar omdat ik wil dat flexibiliteit overheerst heb ik voor de rest nog niets vastgelegd.

De backpack is gepakt en gezakt, afscheid van vrienden en familie is genomen.
Ik ben er klaar voor...


Joeri






  • 07 Oktober 2015 - 09:29

    Anita:

    Hey joeri


    Heel veel plezier en zijn straks benieuwd naar je verhalen en belevingen.

    Groetjes collega anita

  • 07 Oktober 2015 - 09:29

    Anita:

    Hey joeri


    Heel veel plezier en zijn straks benieuwd naar je verhalen en belevingen.

    Groetjes collega anita

  • 07 Oktober 2015 - 10:41

    Zus:

    Zijt voorzichtig!!!
    En vergeet niet om cadeautjes mee te brengen!

  • 07 Oktober 2015 - 16:25

    Nicol:

    Joeri,
    Heb uw eerst verslagje al gelezen en ga u zeker volgen en vergeet nie te Skypen he

  • 07 Oktober 2015 - 19:11

    Sarah:

    Joeri,
    Je bent nu ondertussen al vertrokken, maar ik wil toch nog snel even zeggen:
    Wees super voorzichtig! maar geniet er vooral heel erg hard van! ;)

    Dikke kussen
    Je allerliefste nichtje Sarah

  • 12 Oktober 2015 - 00:07

    Tante Nancy:

    supeeeeer....geniet ervan x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joeri

Live it!

Actief sinds 09 April 2010
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 34845

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 16 December 2015

Nieuw Zeeland '15

Landen bezocht: